domingo, 4 de octubre de 2009

UNA PAUSA EN PHOENIX


Llevamos unos días en Phoenix. Nuestra amiga de México se dedica al negocio de compra y venta de casas y nos ha dado trabajo. Se trata de poner a punto las casas que compra para volverlas a vender. Limpiarlas, cambiar algún detalle, arreglar el jardín, etc. Puede que nos quedemos algunos días mas y luego volvamos a emprender el rumbo hacia California.
Aquí en Phoenix hemos hecho otros muy buenos amigos que nombramos en el pasado artículo: Noemí y Tim. Ellos nos han abierto las puertas de su casa, al igual que Rita y Tommy, y que estamos muy agradecidos.
El otro día Noemí y Tim nos invitaron a cenar a un restaurante japonés, en donde probamos una mezcla llamada Japanese Bomb. En un vaso lleno de cerveza, se ponen 2 palitos en la parte de arriba aguantando un pequeño vaso de sake caliente. A la de tres, todos tenemos que dar un golpe en la mesa con el puño para que el vasito caiga dentro de la cerveza. Acto seguido, bebernos de golpe la cerveza mezclada con el sake.
La verdad es que reímos mucho, porque Tim no habla español, y nosotros hacemos lo que podemos. La pobre Noemí es la que tiene que estar traduciendo constantemente.
Por nuestra parte, les preparamos una rica cena de nuestra tierra. Pan con tomate, olivas, champiñones con ajo y perejil, tortilla de patatas, y vino español. Les encantó sobretodo la sencillez del pan con tomate y lo bueno que está. A Rita y Tommy también les preparamos algún día variados platos de pasta, tortilla y el pan con tomate.
Esperemos que en el próximo artículo estemos ya en Las Vegas o Los Ángeles.

4 comentarios:

  1. hola Nuria i companya ja vec q feu nous amics i la feina no os falta potser al final uns cuans d aki molle tindrem q fer lo mateix q bosaltres ja q la feina aki cada dia esta mes fotuda,dons kina feina feu a les cases les restaureu o sols es neteja? fins un altra parella ptons

    ResponderEliminar
  2. No sabem qui ets, però gràcies per llegir-nos.
    Bàsicament es netejar i petites feines de bricolatge (posar algun endoll, fer algun foradet, etc) i deixar-la a punt per llogar o vendre.
    salutacions!

    ResponderEliminar
  3. Ep, nois com va això? Sóc en Marse..
    Déu n'hi do del viatge que esteu fent.... quina aventura oi?
    He rebut la vostra postal... gràcies per escriure'm.. m'ha sobtat lo dels SMS perquè no n'he rebut CAP NI UN!!! hi deu haveu algun problema.. no sé pas. Lo del e-mail és més fàcil d'explicar ja que m'he donat de baixa a wanadoo i ara si em voleu enviar alguna cosa ho haureu de fer al nou compte que té el mateix nom que l'altre però és de gmail;
    Us vaig controlant el blog per seguir la vostra epopeia (una mica d'enveja, la veritat).. i per aquí doncs tot igual, pencant (no em queixo) i anar pujant la família; en fi continueu gaudint del "voyage".
    see you around

    ResponderEliminar
  4. Ei Marseeee, gràcies per seguir-nos.

    Doncs que raro amb lo dels sms i mails. Jo sempre t'he enviat els correus a un compte teu de gmail mboldu@gmail.com no?
    Si no es aquest, diga-m'ho.
    Abraçades!!

    ResponderEliminar